Rakan-rakan

Thursday, December 16, 2010

Period problem...gastrik..... jerawat... huhu (ToT)

Ops.....jangan salah sangka.
Bukan aku yang kena period problem ni....
Ni kes awek kawan aku.... dia kena senggugut yang teruk.
Jerawat pun teruk gak....biasa kalo orang tu ada period problem, kita boleh nampak yang muka dia ada jerawat bahagian tertentu.....
Gastrik pun teruk, hari2 call kat membe aku ni....
Call bukan bergayut ke apa, mengadu sakit gastrik.

Aku suruh membe aku ni bagi awek dia try CEO Cafe ngan Protein....
Alhamdulillah, dia cakap period problem, jerawat ngan gastrik dah kurang...
Yang tak bestnye, pastu membe aku komplen yang awek dia dah tak slalu call cam dulu.
kalo dulu sehari byk kali gak la awek dia call, pas okay je sekali dua je call sehari
(pe daaa.....orang mabuk berchenta camni kaaa??? ^o^ )

Nak tau pasal kelebihan CEO Cafe, boleh kat SINI
Sori, kebaikan Protein blum sempat nak wat....insyaAllah akan datang

No comments:

Post a Comment