Rakan-rakan

Monday, April 11, 2011

Testimoni CEO Cafe

Baru2 ni balik kampung,
Aku tanya m.cik aku dah try blum sampel CEO Cafe yang aku bagi...
Dia cakap pas minum je kopi tu, banyak kali dia buang air besar.....
Aku cakap bagus la camtu sebab antara fungsi lingzhi nyahtoksin kotor dalam badan.....
Aku suruh m.cik aku terus minum, tapi dia cam takut2 je nak terus minum... hehe.

Smalam lak lepak ngan member.....
Dia cakap dia penah sakit kepala.....
Dia try minum CEO Cafe sebab dia teringat testimoni yang aku share sebelum ni.....
Pas minum kopi dia banyak sendawa.
Tak lama pastu pegi toilet, dia cakap time buang air besar pun banyak angin kluar
Minum kopi tengah hari, dalam petang sket baru sakit kepala dia kurang

1 lagi testimoni pasal CEO Cafe....
Tapi testimoni ni agak lama gak la....
Sepupu aku punya kawan penah minum CEO Cafe.
Dia memang selalu order.
Tak lama pastu, dia stop order....
Bile tanya, rupe-rupenye sejak dia minum CEO Cafe,
bisul mula tumbuh.
So, aku terangkan kat dia pasal fungsi lingzhi.
Bile bisul tumbuh pas makan lingzhi,
maksudnya darah kotor dalam badan, and lingzhi tgh bersihkan darah.....
Dalam masa yang sama dia cakap dah kurang kena asma....
Time tu baru aku tau yang dia ada asma
Tapi belum rezeki dia,
dia taknak teruskan minum kopi sebab tak tahan bisul tu

No comments:

Post a Comment